tirsdag den 4. marts 2008

Praktik dag 7

D. 4/3

Så fik vi nået en masse i dag. Så nu er der ikke noget stress overhovedet. Selvom de ting vi havde aftalt, alligevel ikke var blevet aftalt, endnu en gang, fungerede det hele meget bedre end det har gjort nogen af de andre dage. Vi prøvede flere gange at spille det hele igennem, og alle eleverne gjorde hvad de skulle gøre næsten uden brok. Så det var meget befriende. Endelig lidt mere form over tingene. Det kan jeg jo godt lide… …lidt autistisk har man vel lov at være. ;-)

Nå. Derudover blev jeg nødt til at stoppe tidligt da jeg har fået hovedpine. Det er formentlig min visdomstand som påvirker min hovedtilstand i en sådan grad, at jeg simpelthen ikke kan overskue den sidste halve time. Men det er jo egentlig heller ikke så galt.

Så ja. Jeg kan egentlig heller ikke rigtig overskue at skrive mere på bloggen i dag. Nu vil jeg hjem og pleje mit hoved.

Hygge!
- Kåre

Ingen kommentarer: