fredag den 14. marts 2008

Praktik dag 14 (Sidste dag)

D. 14/3

Så! Alt er færdigt. Kagen er spist, Twister er spillet, jeg har fået knus og kram af mange af eleverne, har sagt farvel til Ildgruppen, har også lige været inde og ryge et stop tobak for at få pulsen ned igen og nu sidder jeg så her og skriver på det sidste indlæg fra min praktik…

Tja. Det er sørgeligt. Ville fandeme gerne kunne være vikar her hvis jeg studerede i København. Men hold kæft hvor glæder jeg mig også til at slappe af med lidt skolearbejde. Og først har jeg jo ferie i en uge! Fantastisk! Skal bare slappe af og tage det helt stille og roligt! :-)

Har lige købt Drageløberen. Skal læse den i Dansk til efter ferien. Har fået at vide af mange at den er vanvittigt fantastisk og meget fængende. Så jeg glæder mig til at sluge den. Er nået ca. 20 sider ind i den og indtil videre virker den ret god. Og under alle omstændigheder er der vist i hvert fald ingen tvivl om at den er læseværdig!

Hvad er der mere at fortælle… Jo. Grammatikken med de store fra Ild gik rimelig godt. Det var lidt kaotisk at få i gang. Men de kunne godt lide Twister legen. De andre øvelser var lidt for højt niveau. Og lide for kedelige… De to ting hænger ofte sammen. Men generelt er jeg tilfreds med resultatet. Nu har jeg i hvert fald en god leg at lave med mine fremtidige elever, og det er bestemt ikke af vejen.

Nå. Nu er jeg lidt rastløs efter at komme ud og holde ferie!
Kan I hygge jer allesammen! Jeg skal nok skrive igen når jeg er begyndt på undervisningen efter ferien.

En satans masse kærlighed fra Kåre!

PS. Hov ja. Undskyld at jeg glemte at sende de to sidste indlæg ud. Har haft satans travlt de sidste to dage. Men nu har i dem.

Ingen kommentarer: